sâmbătă, mai 31

Sectorul 4

Eu merg la vot. Pentru că vreau. Pentru că pot. Pentru că îmi place să cred că votul meu contează.
Ca un bun cetățean care s-a mutat de curând într-un oraș necunoscut, care nu are o relație strânsă cu vecinii din blocul în care locuiește și care - evident - nu face excursii prin cartier în căutarea unei școli-posibile-secții-de-votare, am căutat pe google termenii cheie (așa cum m-au învățat la școală) bucurești sector 4 secții de votare ca să știu și eu unde mă duc să pun ștampila. Și surpriză, primul rezultat: http://www.alegeri-locale-2008.ro/. Too god to be true ar spune unii. Totul structurat și frumos, așa cum ar trebui să fie un site de informare publică: informații despre candidații la primării, la consiliile locale, București, Cluj, Timișoara și alte orașe de vază ale României. Informații disponibile cel puțin teoretic.
În sfârșit.. găsesc secțiunea dedicată secțiilor de votare, constat cu stupoare că mă trimite la pagina de început. Închid pagina, mă gândesc că o fi vreo eroare (cum se mai întâmplă de la vista) și o redeschid după 3-5-7-9-11-15-... minute. Același rezultat. Pagina de start.
După multe „inspira, expiră” și mai multe tentative de a le transmite inițiatorilor websiteului urări de început de drum (civilizate la început, cu strămoși mai pe la urmă) decid să-mi exprim frustrările în altă parte: pe blog.
Cred că băieții ăia ori nu sunt foarte pricepuți la programare și au uitat să facă niște legături în limbajul complicat cu multe / și <>, fie au vrut să enerveze oamenii debusolați ca mine și să-i facă să renunțe la dreptul la vot. Sau sufăr eu de paranoia de la atâtea nessuri cu pepsi, redbull-uri și de la cât fum de țigară am inhalat și mi se pare că toată lumea e împotriva mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu părerea