sâmbătă, mai 10

OC finals, here we come!

Dupa câteva ore de somn binemeritate, vă anunț că astăzi am predat campania pentru Olimpiadele Comunicării.
A fost mai greu decât mă așteptam, am fost mai puțini decât ar fi trebuit, însă mie îmi place să cred că am făcut o campanie bună. Ne-am întâlnit ieri la 16:30 și am plecat înspre casă astăzi dimineață la ora 9:10.
Am conceput printuri, logo-uri, teasere, bugete, calendare, am înregistrat spotul radio , am retușat tacticile și strategia, am făcut prezentarea powerpoint, am ales melodii, am sincronizat muzica cu slide-urile și am băut ness și pepsi aproape la fel de mult ca în sesiune.
M-am enervat, ne-am înjurat, m-am pregatit de plecare de fiecare dată când cel cu care mă certam nu era în stare să-și argumenteze punctul de vedere, am râs, m-am panicat, am intrat în criză de timp, am fost hiperactivă, am vorbit mult și tare și m-am uiat pe geam.
A fost draguț, dar la anu` promit că mă apuc din timp de campanie.

PS: Au mai ramas 7 zile până la Moonspell și una jumate până la prezentările finale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu părerea