vineri, aprilie 18

OC Briefing


Din păcate nu am reușit să ajuns și la a doua parte a Conferințelor de la Olimpiadele Comunicării, însă pe situl OC am descoperit prezentarile și înregistrările video.
În altă ordine de idei, vineri a avut loc tragerea la sorți a clienților pentru care vom lucra până la mijlocul lunii mai. Vlad – singurul care a fost dispus să-și asume mărețul rol de a trage un bilețel din căciulă – a fost, cred eu, cea mai norocoasă persoană din sală. Nu știu ce a mâncat de dimineață sau pe ce a pus mâna înainte să plece de acasă însă știu că a extras candidatul pe care toți participanții și l-ar fi dorit: Adrian Năstase. Vă asigur că acesta nu este un blog prin intermediul căruia voi face publicity sau voi ridica în slăvi diverși membri ai diferitelor partide politice. Însă domnul Năstase a apărut vineri ca fiind un om deschis, care spune ce vrea fără ocolișurile specifice clasei politice (de astăzi).

Obiectivul campaniei pe care echipa TODD's Politics o are de realizat este creșterea notorietății proiectului Civic After-School, inițiat de Adrian Năstase. Mai mult decât atât, Năstase trebuie - în urma aceste campanii - să fie perceput drept cel mai important susținător al familiilor cu venituri mici și medii care locuiesc în mediul urban.

Atât „clientul” nostru, cât și consiliera dumnealui, Anca Alexandrescu, au fost cooperanți și ne-au asigurat că vom beneficia nu numai de materiale, ci și de contacte care ne vor ajuta în crearea unei campanii viabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu părerea