vineri, aprilie 25

Moonspell în Românica noastră

Pentru cei avizați - o veste mare. Nu e nouă ce-i drept, dar eu abia acum mi-am revenit. După ce m-am văzut cu biletul în buzunar și am văzut Bucureștiul marcat pe toate siturile de profil drept unul dintre orașele incluse în turneul de promovare a albumului Night eternal.
Așadar *surle și trâmbițe în fundal* formația portugheză Moonspell va poposi și pe meleagurile noastre pe 17 mai, la trei ani după prima vizită. Deși în 2005 nu am putut să ajung tocmai la Timișoara cea îndepărtată din motive care nu au ținut de responsabilitățile pe care eram dispusă să mi le asum, ci de vârsta fragedă pe care o aveam, iată că în anul de glorie 2008 voi putea să-l văd pe Ribeiro cum se desfășoară.
Cunoscuții știu cum m-am manifestat în momentul aflării măreței vești. Necunoscuții nici măcar nu își pot imagina. Atât de mare mi-a fost bucuria. Pot spune doar că a implicat strigăte, aplauze, sărituri în pat și ciufulit (ne)norocoșii care se aflau prin preajma-mi. Și ce dacă asta a fost acum 3 săptămâni și? Oamenii scriu pe bloguri inclusiv amintiri din copilărie, eu de ce nu aș scrie despre un moment care mi-a marcat anul, buzunarul și care îmi va marca probabil și rezultatele din sesiune?
Despre albumul pe care băieții ăștia îl promovează nu vreau să-mi dau cu părerea. Sunt alții avizați care fac asta. Însă mie atât de mult îmi place încât am hotărât să-l pun pe blog. Enjoy! (Nu este o încălcare a legii dreptului de autor, întrucât respectivul cod html a fost preluat de pe situl casei lor de discuri. Lor li se pare normal să poți asculta banii înainte să-l cumperi. Măcar să știi pe ce dai banii.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu părerea