marți, aprilie 15

Conferințele Olimpiadelor Comunicării - Day 1

Din motive pe care nici eu nu le înțeleg câteodată (cum ar fi nevoia acuta de somn pe care o simt după câteva nopți nedormite) astăzi nu am reușit să ajung decât la ultima conferință de la Olimpiadele Comunicării 2008 - și cea mai interesantă din punctul meu de vedere - și anume Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori.
Dacă tot am făcut un obicei din a scrie ce am învățat din fiecare nouă experiență pe care o trăiesc, evident că nici conferința despre bloguri și bloggeri nu a fost lipsită de informații pe care nu le știam și pe care ardeam de nerăbdare (sau nu) să le aflu. De exemplu, astăzi am aflat că după ce Florin de la Hi-q a explicat publicului că numele casei lui de producție nu este Hi-q Studio și că nu el este responsabil pentru poluarea fonică nu a mai afirmat nimeni că „trupa Hi-q este de căcat”, am aflat că blogurile trebuie să se supună anumitor reguli nescrise (culmea, nu?) și că au de trei ori mai mulți vizitatori decât siturile politice, am aflat că există niște principii ale viralului etc.
Însă probabil cel mai important lucru pe care l-am aflat despre bloguri este că acestea trebuie să fie scurte, simple și focusate. Cu alte cuvinte, aberațiile de rigoare să nu aibă mai mult de jumătate de pagină. Ceea ce înseamnă că tocmai am rămas fără spațiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu părerea