duminică, iunie 1

Nu contează cine votează...

...contează cine numără. Aceasta a fost concluzia la care a ajuns domnul Ciutacu în cadrul unei emisiuni pe Antena 3.

Ok, recunosc. Vreau să optimistă și îmi place să cred că alegerile nu sunt o farsă, un praf pe care îl arunci în ochii unora care cred că pot schimba ceva prin votul lor. Un fel de „lasă-i dom'le să meargă la vot, să creadă că ne pasă lângă sigla cărui partid pun ștampila, că noi oricum știm cine tre' să iasă”.

Eu am fost la vot, chiar dacă asta a însemnat să fac niște săpături pentru a afla unde anume se află secția la care sunt arondată. Nu am fost doar pentru a mă simți cu conștiința împăcată, pentru a îndeplini „îndatorirea civică” de care pomenea Tăriceanu, ci pentru că vreau să cred că oamenii pe care i-am votat pot aduce o schimbare.


PS: În caz că vă întrebați, sunt genul de om care nu aruncă flyerele electorale pe stradă sau, în cel mai bun caz, la primul coș de gunoi. Dacă nu sunt interesată nu le primesc, iar dacă mă interesează le citesc și le păstrez. În exemplar unic. Așa se face că un colț al unui raft din bucătărie este destinat materialelor din perioada (pre)electorală. Cărticica lui Inimăroiu, CDul lui Gușă, consultația la Optinova a lui Piedone, CVul incredibil al lui Gâf-Deac și alte atfel de lucruri pe care le culeg conștiincioasă din cutia poștală sau pe care le adun în geantă de la corturile multicolore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu părerea