vineri, noiembrie 27

Greșeli

Mi se întâmplă tot mai des să vreau să mă dau cu capul de pereți gândindu-mă la greșelile incredibil de stupide pe care le comit din simplul motiv că în momentul respectiv nu am nimic mai bun făcut. Ceva la modul „dacă totul merge atât de bine între noi și tot stăm atât de relaxați și apropiați pe canapea, de ce să nu te mușc eu de burtă și tu să te enervezi, să pleci și să nu mai vorbești cu mine?”

Ironia maximă este că treburile astea se întâmplă numai cu persoanele de care ajunge să îți pese și numai atunci când ești convins că nimic nu poate merge rău. Un fel de felie de pâine unsă cu unt și covor proaspăt spălat. Nu te crezi atât de prost/neatent încât să o scapi pe jos, iar atunci când deja o vezi picând te gândești că nu ești atât de ghinionist încât să aterizeze cu partea unsă pe minunea de covor. Și ajungi cu peria în mână, în patru labe, frecând pata și rugându-te ca untul să nu aibă câtă grăsime scrie pe pachet.

Cred că mă atașez prea repede de oameni.

4 comentarii:

  1. e general valabila chestia, cred ca fiecaruia i s-a intamplat cel putin o data.
    si eu patesc asta de multe ori...
    uneori nici nu ma gandesc ca acel ceva ar putea merge prost...si...imediat dau cu batul in balta si stric tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil e o chestie exclusiv feminină. Să greșim și să ne lamentam apoi. Bărbații nu au un simț al observației suficient de dezvoltat încat să-și dea seama când fac ceva aiurea sau dacă printr-o intervenție divină realizează că au grești în niciun caz nu și-ar face procese de conștiință.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca e o chestie care sa tina de sex in mod deosebit. ci mai degraba de ...sentimentele pentru persoana fata de care ai gresit, de educatie, de incapatanarea din dotare. cu totii gresim, cu totii scapam acea felie de paine proaspat unsa cu unt pe covorul curat, doar ca femeile sunt mai curajoase -de multe ori curajul se confunda cu nebunia- in a recunoaste acest lucru.
    si acum fie vorba intre noi: suntem oameni si gresim...conteaza sa stim cum sa ne cerem scuze :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nene felia mereu cade pe partea unsa!! Legile lu' Murphy, ia de pune mana si le ceteste! Uf, prea mult sentement p-aci, nu mi place. Devine prea siropos...

    RăspundețiȘtergere

Loc de dat cu părerea